Facebook

Nap Vicce!

A nap vicce

Innen néztek minket!

2011.06.11. 00:18 Ez Nem Semmi!

RTL Klub FAIL

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nem-semmi.blog.hu/api/trackback/id/tr802974387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HErBY 2011.06.11. 10:16:24

Hali...sajna nem találtam email címet az oldalon, ezért ide írom:
Hali!
Dely Péter vagyok a Herbyanyad.hu oldal tulajdonosa ( herbyanyad.hu/category/anyad/ ).
Gyorsan terjedő, rövid animációs filmeket és egyéb videókat készítek.
A rajongói FB oldalon 6ezren vagyunk. A honlapomra napi 3-4 ezer látogatást tudok mondani, új Anyád! sorozat rész megjelenésekor (3 naponta van).
Azt szeretném kérdezni, hogy társoldalnak beszállnál-e? Egy banner cserére gondoltam.
A honlapomon jobb oldalt a PARTNEREK menü alatt jelenne meg a kis banner a NEM-SEMMI oldalról, ami klikkelésre megnyitja honlapodat.
Cserébe te is kitennéd az én honlapom bannerét. Az enyém 220x138 -as, de méretezhetem ahogy neked jó.
..ha neked még nincs, szívesen megcsinálom azt is helyetted.
Kérlek válaszolj, hogy érdekel-e a dolog.
HErBY

HErBY 2011.06.11. 10:17:02

email: herbyvazze@gmail.com

bocs hogy ide OFF-oltam

Rakottkrumpli 2011.06.11. 21:26:45

Ti is milyen fake-ek vagytok lol. Mádl ferenc 1931-ben született, vagyis 80 évesen halt meg (81. évében). Na akkor itt megint mi a fail? A hegesztős rész meg azért van ott, mert több hír is szerepel a videóban. Szóval azért sem lehet. Hű nehogy ez is eltűnjön holnapra xD

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2011.06.12. 15:18:22

@Mezey: szerintem tudják ezt ők is, de azért jól néz ki így első olvasatra:) nem hiba, de tényleg vicces összeolvasva! :)
süti beállítások módosítása